Obchodní podmínky

Rezervace

Zákazník  má možnost si ze serveru vybrat libovolné množství nabídek.

Po obdržení požadavku od zákazníka cestovní agentura (dále jen CA)  prověří  volnou kapacitu u touroperátora , provede rezervaci a  informuje obratem zákazníka o stavu rezervace a dalším postupu.

Pro jednoho zákazníka provede CA pouze jednu rezervaci, v případě více poptávek od jednoho zákazníka ověřuje CA ty, které jsou zákazníkem označeny za prioritní.

V některých případech je nutné zájezd u zahraničního partnera nejdříve vyžádat,  v tomto případě je CA oprávněna vyžadovat  až 100% zálohu.  V případě potvrzení  se rezervace stává závaznou,  v opačném případě je záloha v plné výši vrácena  zákazníkovi.

 

 

Cestovní smlouva a platba

Po úspěšné rezervaci je zákazníkovi  doručena  cestovní smlouva vč. všeobecných podmínek  a potvrzení  o pojištění pořádající  CK.  Současně obdrží zákazník i pokyny  ke způsobu vyplnění  cestovní smlouvy a úhrady  zájezdu.

Zákazník je povinen doručit do CA  vyplněnou a podepsanou cestovní smlouvu do data platnosti rezervace.

Termíny pro úhradu zálohy či doplatku jsou pro zákazníka závazné.  Cestovní smlouva se stává závaznou  v okamžiku jejího doručení do CA.

CA  nenese odpovědnost za  následky způsobené  zpožděním platby ze strany zákazníka.

Obvyklá záloha činí 50% ceny zájezdu a měsíc před odjezdem/odletem  je požadován doplatek. Při uzavření  cestovní smlouvy bude CA klienta vždy informovat o konkrétních  platebních podmínkách touroperátora.

V případě zájezdů v režimu  „last minute“  je splatnost zájezdu obvykle ihned a v plné výši.

Platba zájezdu je možná na účet touroperátora ( pořadatele zájezdu) či na účet zprostředkovatele ( cestovní agentury)  Vždy je přihlíženo k operativnosti a je vyžadován prokazatelný doklad o úhradě.

 

 

Storno zájezdu

Zákazník má právo kdykoli před odjezdem/odletem svůj  zájezd  bez udání důvodu  zrušit,  výše stornopoplatků se řídí VOP touroperátora.

Plnění  při stornu  ze závažných důvodů   (zejména zdravotních) je řešeno  přes pojišťovnu, pokud si toto nepovinné pojištění  zákazník sjednal  již při závazné rezervaci a úhradě zálohy a v případě pojistné události dodal požadované doklady. Vztah  vzniká mezi klientem a příslušnou pojišťovnou,  CA poskytne maximální součinnost , nemůže však ovlivnit rozhodnutí  příslušné pojišťovny o výši  plnění.

 

 

Odbavení na cestu

Odbavení na cestu ( dále jen dokumenty) obdrží  klient  cca týden až 3 dny před odjezdem/odletem.

Vzhledem k odlišnosti způsobu odbavení jednotlivých touropetátorů bude klient informován o  formě předání dokumentů  při objednávce zájezdu.

 

 

Reklamace zájezdu

Reklamaci zájezdu je povinen v zákonné lhůtě řešit  touroperátor ( pořadatel zájezdu)

Zákazník informuje cestovní agenturu písemnou formou,  nejlépe vč. reklamačního protokolu potvrzeného delegátem z místa pobytu.  Cestovní agentura není oprávněna reklamaci  řešit,  okamžitě ji  předává  pořadateli zájezdu,  který vstoupí v kontakt se zákazníkem, ať  již přímo či prostřednictvím cestovní agentury, kde byl zájezd objednán.

 

 

 

Schránka
0 zájezdů ve schránce